Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?

Tak, aby zrobić zakupy trzeba się zarejestrować.

Zachęcamy do założenia konta, aby skorzystać z przywilejów dla stałych klientów:

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

 

2. Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w magazynie sklepu www.lilifranko.pl

  • Duża ilość – w magazynie mamy danego produktu pod dostatkiem.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego produktu, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Brak towaru – chwilowo w magazynie brak jest danego produktu; napisz do nas: lilifranko@wp.pl lub zadzwoń-  odpowiemy, kiedy można spodziewać się dostawy;
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie uszyć lub sprawdzić dany produkt- proszę daj nam znać mailowo lilifranko@wp.pl lub telefonicznie

 

3. Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

  • przyjęte do realizacji- zamówienie zostało poprawnie złożone
  • opłacone- zamówienie zostało opłacone i jest kompletowane
  • przesyłka wysłana-przesyłka została wysłana

Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

4. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

 

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji. Zobowiązujemy się, w zależności od zamówionego towaru, wysłać przesyłkę maksymalnie do 5 dni roboczych jeśli zamówiony produkt jest w naszym magazynie (dostępny w sklepie) lub do 21 dni roboczych, jeśli produkt wykonywany jest na specjalne zamówienie.Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

5. Jakie występują formy dostawy?

 

Wybrane przez Ciebie produkty możemy wysłać Pocztą Polską (przesyłka priorytetowa czas dostawy zazwyczaj 1-14dni) lub przesyłką kurierską UPS (1-2 dni).

 

6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Zamówione produkty można też po wcześniejszym uzgodnieniu odebrać w Będzinie lub Krośnie Odrzańskim.

 

7. Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki wyświetli się podczas składania zamówienia. W przypadku Poczty Polskiej zależy od wagi i wynosi od 13-23zł. Wysyłka kurierem kosztuje 20zł niezależnie od ilości zamawianych produktów.

 

8. Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Aby otrzymać fakturę vat proszę w czasie składania zamówienia w danych adresowych wybrać opcję firma.

 

9. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdują się w zakładce REGULAMIN, dostępne są również w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia

LILIFRANKO s.c. Magdalena Żejmo, Małgorzata Falkowska-Lech,

Piłsudskiego 47

42-500 Będzin

Nr rachunku bankowego: 58 2030 0045 1110 0000 0267 5000

 

10. Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

11. Jak mogę zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez email lilifranko@wp.pl

 

12. Złożyłam błędne zamówienie-czy mogę je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez email: lilifranko@wp.pl

 

 

13. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na specjalne zamówienie Kupującego.

 

Jeśli masz inne pytania-pisz śmiało lilifranko@wp.pl

Lilifranko

Sklep jest w trybie podglądu
Sklep internetowy Shoper.pl