Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań, aby wykonane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak produkt jest uszkodzony, prosimy o kontakt. Ewentualne reklamacje dotyczące zakupionego towaru powinny być składane przez Kupującego na adres e-mail Sprzedającego: lilifranko@wp.pl

 

Kupującemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, w terminie 10 dni od daty wydania towaru Kupującemu. Prawo odstąpienia Kupujący wykonuje poprzez zwrot towaru Sprzedającemu w stanie niezmienionym (towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu - wszelkie zarysowania, odbarwienia, czy tym podobne uszkodzenia mechaniczne, których wystąpienie mogłoby sugerować niewłaściwe korzystanie spowodują nie uznanie roszczenia) wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu. W celu dokonania zwrotu towaru niezbędny jest wcześniejszy kontakt ze Sprzedającym. Towar musi być zwrócony niezwłocznie w stanie nienaruszonym (oryginalne opakowanie) na koszt Kupującego.

Prawo do odstąpienia od umowy nie dotyczy przedmiotów wykonanych na specjalne zamówienie.

 W przypadku zwrotu, należność zostanie przekazana na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym w terminie do 14 dni od otrzymania zwracanego towaru. Kwota do zwrotu zostanie pomniejszona o koszt wysyłki.

Lilifranko

Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:8ffcdc9bfc9b98c70691cca5f0b08879#0}
Sklep internetowy Shoper.pl