Promocje
Zając szeleszczący kaktusy - żółty
Zając szeleszczący kaktusy - żółty
39,00 zł 24,00 zł
szt.
Zając szeleszczący łapacze - mięta
Zając szeleszczący łapacze - mięta
39,00 zł 24,00 zł
szt.
Żyrafka serduszka - fioletowy
Żyrafka serduszka - fioletowy
40,00 zł 24,00 zł
szt.
Zając szeleszczący balony - ecru
Zając szeleszczący balony - ecru
39,00 zł 24,00 zł
szt.
Poduszeczka kółka - mięta
Poduszeczka kółka - mięta
43,00 zł 19,00 zł
szt.
Poduszeczka flamingi - fuksja
Poduszeczka flamingi - fuksja
43,00 zł 19,00 zł
szt.
Przytulaczek kwiaty - szary
Przytulaczek kwiaty - szary
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Kocyk minky łapacze - róż
Kocyk minky łapacze - róż
99,00 zł 54,00 zł
szt.
Kocyk velvet slim piórka - ecru
Kocyk velvet slim piórka - ecru
109,00 zł 59,00 zł
szt.
Zestaw niemowlaka morze - mięta
Zestaw niemowlaka morze - mięta
135,00 zł 73,00 zł
szt.
Pościel z wypełnieniem "S" morze
Pościel z wypełnieniem "S" morze
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Zając szeleszczący morze - mięta
Zając szeleszczący morze - mięta
39,00 zł 24,00 zł
szt.
Produkt dnia
Bawełna premium Łapacze
Bawełna premium Łapacze
29,00 zł
szt.
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?

Nie, aby zrobić zakupy nie trzeba się zarejestrować.

Zachęcamy do założenia konta, aby skorzystać z przywilejów dla stałych klientów:

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych

 

2. Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w magazynie sklepu www.lilifranko.pl

  • Duża ilość – w magazynie mamy danego produktu pod dostatkiem.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego produktu, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Brak towaru – chwilowo w magazynie brak jest danego produktu; napisz do nas: lilifranko@wp.pl lub zadzwoń-  odpowiemy, kiedy można spodziewać się dostawy;
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie uszyć lub sprawdzić dany produkt- proszę daj nam znać mailowo lilifranko@wp.pl lub telefonicznie

 

3. Jak mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.

  • przyjęte do realizacji- zamówienie zostało poprawnie złożone
  • opłacone- zamówienie zostało opłacone i jest kompletowane
  • przesyłka wysłana-przesyłka została wysłana

Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

4. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

 

Przy każdym produkcie podany jest czas realizacji. Zobowiązujemy się, w zależności od zamówionego towaru, wysłać przesyłkę maksymalnie do 5 dni roboczych jeśli zamówiony produkt jest w naszym magazynie (dostępny w sklepie) lub do 21 dni roboczych, jeśli produkt wykonywany jest na specjalne zamówienie.Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

5. Jakie występują formy dostawy?

 

Wybrane przez Ciebie produkty możemy wysłać Pocztą Polską (przesyłka priorytetowa czas dostawy zazwyczaj 1-14dni) lub przesyłką kurierską DPD (1-2 dni).

 

6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Zamówione produkty można też po wcześniejszym uzgodnieniu odebrać w Zduńskiej Woli. (Butik stacjonarny: ul. Łaska 2, 98-220 Zduńska Wola)

 

7. Jaki jest koszt przesyłki?

Koszt przesyłki wyświetli się podczas składania zamówienia. W przypadku Poczty Polskiej  wynosi od 12zł. Wysyłka kurierem kosztuje 12 zł. Zamówienia powyżej 99,00 zł - wysyłka GRATIS.

 

8. Czy mogę otrzymać fakturę vat?

Aby otrzymać fakturę vat proszę w czasie składania zamówienia w danych adresowych wybrać opcję firma.

 

9. W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Zamówienie można opłacić przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdują się w zakładce REGULAMIN, dostępne są również w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia

Magdalena Rzeźniczak

ul. Spacerowa 97/5

98-220 Zduńska Wola

Nr rachunku bankowego: 79105014611000009130845572

 

10. Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 

11. Jak mogę zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez email lilifranko@wp.pl

 

12. Złożyłam błędne zamówienie-czy mogę je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez email: lilifranko@wp.pl

 

 

13. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na specjalne zamówienie Kupującego.

 

Jeśli masz inne pytania-pisz śmiało lilifranko@wp.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl